THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, 22 June 2011

adakah itu malang??....

name aku sifulanan bin si fulanon...er..umo ## tahun..masih BUJANG...haha....ni gambaq aku...
                                 
haa....bese je kot...tp kalau sape2 mau register pun bole....haha..kene interbiu dulu....*out of topic*
er..er....back to topic....aku baru nak masok matrik....n aku mau bersuka ria di sana...kahkahkah...


sbulan suda kat matrik.....


carik carik carik.....yes..dpt.....cantek!!!...@#$^$%&^$%@#$...last2 kene penampaq sbiji...*dah berpunye*...;(...dpt msg ade yg nak kapel...kihkihkih..dgn berkepala setan aku pun accept..bile dating...adeyh...*kurus sgt*...tukaq len...er..er....dpt lg....huh...muke nye amat menggerunkan...bebehari kemudian....aku dpt juga....tp pompan ni agak boros seh die nih...xpela..asalkan target aku tercapai...haha..
                                 


dan akhir nya aku xda duit....dan pompan ni tinggal kan aku....;(...


                                   


untuk nak blas dendam...aku men bola....solat tah ke mane...


                                 
dgn berseluar pendek...yeah....mmg terbaik....senang nak berskill....sedang aku nak berskill....sorg mamat ni tendang kuat gegilar kat kaki aku...kaki aku patah....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!.....


                                  


ujian pertengahan semester nak dekat....stat study...


                                 


study siang malam untuk periksa......


dan akhir nya sume subjek aku gagal.....


untuk nak release tension aku jenjalan dgn kete sorong....*kaki patah*.....bersame dgn kawan2....jalan kat sana bukit bukau...penat la membe aku nih tolak aku...dalam hati..*padan muka...kahkahkah*...bile tang turun bukit...member aku terlepas dr kete sorong aku....TOLONG!!!..aku pejam mate...dan akhir nya aku jatuh terlentang dan darah bertempiaran di sekeliling aku....bile aku bukak mata aku....pertama kali aku melihat pemandangan yg cukup indah....itu lah MASJID...


                                


..n then pengsan....


apakah nasib ku ini...


sbulan pertama......aku diuji dgn keimanan...stakat mane iman aku....n aku telah menggadaikan iman aku untuk manusia yg bergelar pompan...dan akhir nya aku di tinggal dgn ketiadaan duit...n then Allah telah menghilang kan aku 1 nikmat...iaitu kerosakan wire kaki...kerana tidak menutup aurat...dan Allah gagal kan aku mase ujian pertengahan tahun kerna niat aku yg salah...n Allah jatuh kan aku dr bukit dgn keadaan yg berlumuran darah...supaya aku sedar erti persahabatan....dan Allah bukakan mata aku di hadapan masjid....supaya aku beringat iuntuk bersolat...


ya  Allah..ampun kan lah dosa2 ku ini...letak kan lah aku dijalan mu.........


dan akhir nya....


                                     






hehe...hanye skadar cerita aja.....enjoy n ambik yg mane baik serta amal kan.......

2 comments:

MiaWawa said...

btl2 ke ni zed?? hehe

zayead said...

haha..cerita ja tuh..