THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, 13 June 2011

badan bau wangi tanpa perfume...haha

badan jd wangi tnpa beli rexona....dashing...perfume...hape2 lg laahhh....buang duit buang mase  buang ntah pape....haha....


abih cam ne badan jd wangi???


al kisaaaaaaahhhhh~


ade sorg sahabat nih.....die kate kat abu bakar al miski....'nape bdn ko bau wangi seperti bau kasturi'...*ayat die sopan sikit ar*....pastu abu bakar al miski ni pun cerita la kisahnye......


“Pd suatu hari nak otw ke masjid...mase aku otw tu aku dgr sorg pompan menjerit mintak tolong.....kate nye ibunye sakit… pastu aku pi ar tempat org yg menjerit… bila aku sampai je ade seorang pompan suuh die masok umah die… bile aku masok je baru aku tau rumah tu sbenanye rumah pelacorrrrr...... pelacorr tu suuh orang suruhan die tutop pintu.… dan die mengajak aku untuk bersama dengannya. ...baru aku sedar yg sbenanye aku dah tertipu
namun dengan rasa takut kat Allah.... Aku tolak ajakan tu...…. pelacorrr tu mengugut aku yang dia akan menjerit bile aku menolak permintaannya tu… lepas puas aku berfikir… aku tros  katakan kat die yg  aku nak pi bersihkan diri dulu… dan minta izin untuk pi bilik air… pelacorrr tut mengizinkan aku dan menyuruh orang suruhan die menuruti aku.. masuk dalam bilik air… aku qada hajat…pastu melumurkan najis tersebut kat badan aku… dan terus keluar tanpa membersihkannya… lepass je aku menghadap pelacur tuu… aku dihalaunya kluo sbb bau busuk yang yg teramat.....
jadi aku terselamat dari dosa dan maksiat… aku terus pulang kerumah dan membersihkan badan… pada malam tersebut aku bermimpi… atas ketaqwaan aku terhadap Allah, kerana aku menolak peluang dihadapan mata… maka aku dianugerahkan haruman kasturi dan digelar manusia paling wangi… Beginilah caranya aku beroleh gelaran tersebut…” 
hahaha.....haruman tu xde langsung yg same ngan perfume kat malaysia...eh kat dunie nih....sapa mau bau cenggituuuu.....jaga iman dan taqwa anda kepada Allah S.W.T....kalau tak bau wangi kat dunia pun..sukurang2nye kubur kite akan berbau wangi..insyaAllah....
jommmm.....------------------------->jaga iman 
sekian

0 comments: