THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, 24 June 2011

jin/hantu/....bla bla bla...

saje nak kongsikan ilmu drpd apa yg aku bljr di matrik dgn mengguna kan konsep fizik....dgn erti kata laen...budak sains sahaje yg akan pahamm...tp xpa...bace la dulu...


segala barang kat dunia ni mempunyai frequency yg tersendiri...frequency yg ade pd jin ni adalah frequency yg rendah..frequency jin same dgn frequency lampu,radio...senang cite barang2 letrik la...sbb tu kalo cite hantu..bile hantu dtg je lampu pun berkelip2...so korg da tau punce bile lampu berkelip2...haha..berhati2....


sbenanye kita bule detect jin ni melalui bulu roma...kalau org tu pgg current...rambut nye akan naik...so curent ngan jin kan bersahabat baik...bulu roma kita juga akat naik bile dkt ngan jin..


aku penah dgr juga ade org kate jin ni suka kat batu2 permata yg berkualiti rendah....bile pk2 balik...batu2 permata yg berkualiti rendah ni mempunyai susunan atom yg tidak kukuh...kalau fizik...bile susunan atom ni x kukuh...ia mmpunyai frequency yg rendah...so..bile permata ni mempunyai frequency yg rendah..jin suka la masok sbb same frequency dgn die....haiss...jgn beli....


mase cahaya bulan penuh...frequency mase tu rendah...ermm..pandai2 la korg pk...


berlian yg keras yg mmpunyai struktur atom segitiga atau piramid laa....ade tenaga elektrik yg berkuasa..haha..mesti korg pelik kan...sbb nye berlian jenis ni terime spektrum cahaya matahari(tujuh warne)..so sape yg pakai berlian jenis ni akan rase tenang sbb spektrum warna matahari sama dgn warna yg ade dlm tubuh badan...ini bererti badan kite mmpunyai warna yg tersendiri....yg aku tau la kat bhgn kepala warne putih perut biru....n bla bla bla....


sulfur = belerang dan garam...mempunyai frequency yg tinggi dan bunyi yg amat laju..so...jin tak suka dekat dgn bende2 nih...


ade jugak kekadang bomoh guna btol2 kosong untuk tgkap hantu...kalau ikot kan ape lah ade sgt ngan botol kosong tu....hanye skadar btol kosong...tp sbenarnye botol kosong ni menghasilkan satu bunyi dan tekanan yg rendah yg dpt memerangkap kan hantu2 jalanan...haha...baru aku phm...


dan satu lg kekuasaan Allah..ayat kursi...mempunyai glombang yg dpt tepis sgala bende2 nih..haha...tp yg aku pelik ayat kursi ni ade gelombang jarak jauh ngan jarak dekat..huaaa...xphm...tp yg pasti jin akan menjadi was2 dgn ayat kursi nih...


kalau kite kait kan dgn frequency..mesti ade energy...so dgn kate lain..jin ni adalah satu bentuk energy yg berfrequency berwarna hijau...HIJAU ni sbenar nye adalah warne keimanan atau dgn kate lain PERASAAN...so bile seseorg tu mempunyai kekuatan iman yg berlebihan akan mnjadi sasaran jin2 nih...tu pasal setan suka kacau org yg beriman...tp ingat Allah sentiasa bersamamu....

3 comments:

neda said...

Maksud ko batu permata yg berkualiti rendah yg orang jual2 kat tepi2 kedai tuh ker? yg sebuah rm10 jek?

zayead said...

yep..lbih kurg ar...

neda said...

ohh.. ptotlaah. aku tengok rmai sangat yg jual cincin macam tuh. syirik dah weh.